A magyar szépségkirálynő egy falatnyi tangában mutatta meg húspogácsáit

Az idei nyár nagyon hirtelen köszöntött be, és érezhetjük is a hatását. Heteken át csak esett és esett, mintha csak valaki folyamatosan esőtáncot járna. Ennek az időszaknak reméljük vége, és élvezhetjük a száraz forróságot.

Oczella Eszter körül még télen is forrhat a levegő, olyan formát mutat, ami mögött nyilvánvalóan rengeteg munka van. Nem győzzük hangsúlyozni, hogy egy ilyen test valóban mérhetetlenül sok munkával, lemondással és kitartással jár. Az ötszörös bikini fitnesz-bajnoknak mindez az élete részévé vált, aki 2016-ban még MissEarth Hungary-ként ünnepelhette a közönség. Finoman szólva is feljebb kapcsolt a híres modell és influencer, aki a hivatalos Instagram oldalán közel 82 ezer követőt tudhat a neve mellett.

Sok más magyarhoz hasonlóan Eszter is Horvátországban kapcsolódik ki. Egy megunhatatlan hely, ami nincs túl messze és csodálatos élményeket képes adni a környezetével. A magyar bajnok egy dzsungelt talált magának, ahol megpihent a nagy forróság közepette.

View this post on Instagram

Good vibes for life 🌴

A post shared by Oczella Eszter IFBB BIKINI PRO (@eszteroczella) on

View this post on Instagram

🧜‍♀️

A post shared by Oczella Eszter IFBB BIKINI PRO (@eszteroczella) on

View this post on Instagram

🐆

A post shared by Oczella Eszter IFBB BIKINI PRO (@eszteroczella) on

View this post on Instagram

#sneakpeek from today 🥊

A post shared by Oczella Eszter IFBB BIKINI PRO (@eszteroczella) on

View this post on Instagram

✖️My top GLUTES EXERCISES✖️ Sok éves tapasztalat alapján, mint mindenkinél, nálam is kialakult egyfajta rutin minden izomcsoport esetében, és persze az is, hogy mik a leghatásosabb gyakorlatok. Számomra ez a top 5 gyakorlat, ha a farizom formálásáról van szó: 1️⃣ Sétáló kitörés nagy súllyal 2️⃣ Mély/szumó guggolás nagy súllyal 3️⃣ Csípőfeszítés 4️⃣ Hátrarúgás gépen vagy csigán 5️⃣ Kitörés keresztbe és oldalra —————————————————— 1️⃣ Walking dumbbell lunges 2️⃣ Sumo dumbbell squats 3️⃣ Barbell hip thrust 4️⃣ Kickbacks with cabel or machine 5️⃣ Crossover reverse lunges Készítek egy videót is ezzel az 5 gyakorlattal, addig is szép hétvégét 🖤

A post shared by Oczella Eszter IFBB BIKINI PRO (@eszteroczella) on